triangle

Tommy Hilfiger

    Категорія
    Приналежність
    Вид
    Розмір
    Колір
    Ціна
    від
    до
    Кількість в упаковці, шт
    Матеріал корпусу
    Застібка
    Комір
    Склад устілки
    Склад підошви
    Склад верха
    Склад
    Крій
    Декор
    Фасон
    Особливість
    Довжина виробу
    Висота підбора
    Тип каблука
    Капюшон
    Висота посадки
    Склад підкладки
    Матеріал
    Країна виробництва
    Візерунок
    Тип кишень
    Сезонність
    Фасон рукава
    Стиль
    Фактура
    Довжина рукава
    Вид носка
    Водонепроникність
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек 175 ₴
    Приналежність Чоловікам / Колір Синій / Механізм Кварцевий
    Бренд: Tommy Hilfiger; Країна виробник: США; Тип механізму: Кварцовий; Тип кріплення: Шкіряний ремінець; Корпус: Сталь; Тип скла: Мінеральне; Водозахист: 5 ATM; Колір циферблату: Синій; Розмір корпусу: 44 х 10 мм;
    доставка в Польщу
    кешбек 25 ₴
    Приналежність Чоловікам / Сезонність Зима / Колір Темно-синій / Склад 100% бавовна / Матеріал Бавовна органічна / Країна виробництва Туреччина
    Шапка Tommy Hilfiger Hats Baret TH-201 Dark BlueЦвет: темно-сінійМатеріал: 100% хлопок.Страна бренду: СШАПроізводітель: Туреччина
    доставка в Польщу
    кешбек 53 ₴
    Колір Червоний / Склад 90% бавовна, 10% еластан / Сезонність Всесезон / Візерунок Однотонний
    Футболка чоловіча з довгим рукавом Tommy HilfigerСтрана бренду: СШАСтрана виробник: Шрі-ЛанкаМатеріал: 90% бавовна, 10% еластан
    Колір Сірий / Сезонність Демісезон / Візерунок Смужка / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення.
    кешбек 137 ₴
    Колір Темно-коричневий / Склад верха Натуральна шкіра / Застібка Шнуровка / Декор Без декору
    TOMMY HILFIGER пропонує виняткову, але в той же час класичну модель. Верхня частина халяви це Натуральна витиснена шкіра - Натуральна гладка шкіра. Матеріал підкладки - Шкіра, Текстиль. Шкіряні устілки забезпечують максимальний комфорт. Тверда підошва виготовлена з високоякісного матеріалу. Відмінна модель для тих, хто цінує елегантність і комфорт. Оригінальна коробка - немає.
    кешбек 136 ₴
    Колір Пісочний / Склад верха Натуральна замша / Застібка Шнуровка / Декор Без декору
    Модне взуття від TOMMY HILFIGER. Верхня частина взуття це натуральна тиснена шкіра - Замша. Підкладка - Шкіра, Текстиль. Шкіряна устілка забезпечує комфорт. Підошва з високоякісного матеріалу забезпечує хороше зчеплення з поверхнями. Повсякденна і універсальна пара взуття. Оригінальна коробка - немає.
    кешбек 107 ₴
    Колір Коричневий / Склад верха Натуральна замша / Сезонність Всесезон / Приналежність Чоловікам
    Чоловічі неопренові кеди. Довжина стопи - 26 см. Оригінальна коробка - немає.
    кешбек 107 ₴
    Колір Коричневий / Склад верха Натуральна шкіра / Фасон Туфлі-човники / Застібка Без застібки / Декор Без декору
    Жіночі шкіряні туфлі. Висота каблука: 7,3 см. Довжина стопи: на розмір 35 - 22 см. Оригінальна коробка відсутня.
    Колір Сірий / Фасон Спортивний / Матеріал Трикотаж, Бавовна / Тип чашечки М'яка / Фактура Гладка / Країна бренду США
    Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення.
    Колір Синій / Сезонність Демісезон / Візерунок Логотип / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення.
    Колір Темно-синій / Сезонність Демісезон / Візерунок Смужка / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Фасон: високі.
    Колір Червоний / Сезонність Всесезон / Візерунок Логотип / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості.
    Колір Комбінований / Склад 96% бавовна, 5% еластан / Кількість в упаковці, шт 2 / Фасон Боксери
    Декор: логотип. Фасон: боксери. Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості.
    1 790 грн
    Труси Tommy Hilfiger (184030906)
    Колір Чорний / Склад 95% бавовна, 5% еластан / Кількість в упаковці, шт 3 / Фасон Боксери
    Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення.
    Колір Комбінований / Сезонність Демісезон / Візерунок Логотип / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Декор: логотип. Колір: чорний, білий, сірий. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Фасон: високі.
    Колір Темно-синій / Сезонність Демісезон / Візерунок Логотип / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Колір синій. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Фасон: короткі. Розмірність: розмір відповідає зазначеному.
    Колір Чорний / Сезонність Демісезон / Візерунок Смужка / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Декор: логотип. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Фасон: високі; Візерунок: в смужку.
    Колір Сірий / Сезонність Демісезон / Візерунок Меланж / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Інформація про товар: Декор: логотип. Застібка: резинка. Сірий колір. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Склад: 77% бавовна, 21% поліамід, 2% лайкра. Фасон: короткі.
    Колір Синій / Сезонність Демісезон / Візерунок Однотонний / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Інформація про товар: Застібка: резинка. Декор: логотип. Колір: темно-синій. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Склад: 75% бавовна, 23% поліамід, 2% еластан. Фасон: високі.
    Колір Комбінований / Сезонність Всесезон / Візерунок Логотип / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Декор: логотип. Колір: червоний, темно-синій. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення. Склад: 75% бавовна, 23% поліамід, 2% еластан. Фасон: класичні.
    Колір Бежевий / Візерунок Однотонний / Стиль Повсякденний / Щільність Трикотаж / Сезонність Всесезон
    Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення.
    Колір Чорний / Сезонність Всесезон / Візерунок Однотонний / Стиль Повсякденний / Фактура Гладка
    Декор: логотип. Застібка: резинка. Колір чорний. Бренд: Американський бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок і чоловіків, який давно асоціюється зі стилем preppy. Вироби Tommy Hilfiger легко дізнатися по біло-червоно-синьому логотипу, простоті, зручності і високій якості. Моделі кожної колекції настільки продумані, що можуть виступати як універсальної базою для гардероба, так і повноцінними образами, що не потребують доповнення.
    доставка в Польщу
    кешбек 40 ₴
    Сезонність Зима / Колір Темно-синій
    застібка на блискавку, є дві кишені і один внутрішній
    кешбек 7 ₴

    Tommy hilfiger - постачальник класичного, американського стилю з 1985 року, що пропонує сучасний підхід до традицій для всієї родини. Рушники виткані з високоякісної 100% бавовни, яка робить їх поглинаючими, м'якими та пухнастими. Ці рушники розпушуються вже після першого прання, що дає змогу вам відчути велич спа-салону в комфорті власного будинку. Подвійний рядок і натуральне плетіння гарантують довговічність і міцність. Рушники Modern American Wash Cloth поставляються в упаковці по 1 штуці, однотонні, дуже розкішні та стильні. Ці рушники доступні в широкому асортименті поглинаючої бавовни і поставляються без вишитого логотипу. У комплект Modern American Wash Cloth входить 1 шматок пральної тканини з преміальної бавовни 574 GSM розміром 33 x 33 см. Ці воістину розкішні рушники випускають у різних красивих кольорах, щоб доповнити будь-яку ванну кімнату будинку, гуртожитку або готелю. Tommy Hilfiger 100% Cotton Modern American Wash Cloth, 33 x 33 см, виготовлені з якісної 100% бавовни. Ми уникаємо використання небезпечних хімічних речовин / пом'якшувачів у процесі виробництва, рушники мають сертифікат STANDART 100 від OEKO-TEX і перевірені на наявність шкідливих речовин.

    Історія Tommy Hilfiger

    Вже з назви бренду можна зрозуміти, що утворено від власного імені. Tommy Hilfiger – знаменитий та талановитий дизайнер, який створив цілу модну імперію з нуля! 

    В 1985 році Томмі, тоді ще маловідомий в Нью-Йорку, при спонсорській підтримці Мохану Мурджані представив свою дебютну колекцію жіночого одягу. Велике місто було складно здивувати, але Хілфігеру це вдалося! Одяг відрізнявся невимушеним вуличним стилем – фасони оверсайз, широкі штанини, багато гудзиків і заклепок, яскраві соковиті кольори та їх вдалі комбінації.

    Після такого фурору вже через 24 місяці в Нью-Йорку відкрилася мережа бутиків. Представлений публіці одяг вироблявся Tommy Hilfiger Corporation. Через короткий період часу бренд вже знаменитого дизайнера почав завойовувати ринки Європи та Північної Америки. 

    Розвиток компанії

    Томмі Хілфігер не захворів успіхом, він став творити ще більше, відточуючи власні уміння та створюючи одяг, який підпадав під опис «кращий американський стиль». Досягнення множилися з небувалою швидкістю: 

    1. У 1992 році вийшла перша колекція бренду для чоловіків. 
    2. Через 3 роки Томмі присуджена премія «Кращий дизайнер чоловічого одягу» від CFDA.
    3. У 1998 році Хілфігер стає «Дизайнером року».

    За свою 35-літню історію бренду Tommy Hilfiger вдалося створити моделі одягу, які зараз є асоціативними – елегантні в'язані джемпери та кардигани, жилети, поло, гольфи та рукавички, лофери. 

    Впізнавані контури стилю

    Описати фірмовий стиль Хілфігера дуже легко – в його основі лежать три варіанти поєднання кольорів: чорнильно-синій, криваво-червоний та білий. Вони чудово комбінуються практично з будь-якою палітрою відтінків, тому кожен виріб бренду унікальний, впізнаваний, стильний та привабливий. 

    В основному одяг Tommy Hilfiger поєднує в собі стилі casual, denim, street, preppy, спорт-шик, хіп-хоп.

    У рекламних компаніях брендового одягу брали участь такі знаменитості: 

    • топ-модель Іман; 
    • Девід Боуї; 
    • Наомі Кемпбелл; 
    • Клаудія Шиффер; 
    • Шарлота Генсбур; 
    • Бехаті Прінслу.

    З кожним роком інтерес до американського бренду Tommy Hilfiger лише зростає, а нові бутики відкриваються в різних країнах світу. 

    Новини бренду за 2020-2020 рік

    В 2020 році Tommy Hilfiger спільно з актрисою Зендая створив капсульну колекцію одягу в стилі 1970-х років. Нові моделі підкорили фанатів бренду, а Томмі додав ще одну яскраву зірку в перелік своїх заслуг.

    Особливі риси та родзинки колекції:

    • брюки-кльош з екошкіри; 
    • сукні з люрексом; 
    • приталені жакети з подвійними ґудзиками;  
    • шуби з штучного хутра; 
    • капелюхи з широкими полями. 

    Основні кольори бренду збереглися, але з'явилися бордові, теракотові, чорно-білі поєднання та принти.

    Чий бренд Tommy Hilfiger?

    Модний будинок Tommy Hilfiger був заснований в Америці, в місті Нью-Йорк, де й побачила світ перша колекція одягу. Штаб-квартира (центральний офіс) бренду розташовується теж тут. Оригінальна продукція продається в багатьох країнах світу. Одяг можна придбати в торгівельних центрах, магазинах, бутиках, онлайн.

    Популярність до дизайнера прийшли практично одночасно з відкриттям перших 10 магазинів в Нью-Йорку. Велика частина виробів бренду і зараз «Made in USA».

    Де виробляють Tommy Hilfiger?

    Батьківщиною бренду Tommy Hilfiger вважаються Сполучені Штати Америки, де були пошиті перші колекції одягу. Зараз в США, як і раніше, виробляється велика кількість одягу, що головним чином наповнює внутрішній ринок.

    В даний час фірмові речі під брендом Tommy Hilfiger виробляють в різних частинах світу: Таїланді, В'єтнамі, Тунісі, Китаї. За рівнем якістю уважно стежать фахівці, тому продукція бренду відповідає встановленим міжнародним стандартам.

    Як підібрати розмір одягу, взуття Tommy Hilfiger?

    Покупка одягу через інтернет-магазин Kasta є зручною, оскільки в такому разі можна скористатись розмірними таблицями. Значення розмірів виробника приведені в описі потрібного товару.  Для того щоб покупка відповідала вашим параметрам, потрібно провести декілька вимірів і порівняти їх з даними з таблиці. Необхідно зняти наступні мірки: 

    • ширина плечей – дорівнює відстані від краю одного плеча до краю іншого;
    • обхват грудей – це об'єм грудної клітки по виступаючих точках бюста;
    • обхват талії – дорівнює колу найвужчої частини тулуба; 
    • обхват стегон – коло по виступаючих точках стегон; 
    • внутрішній шов – дорівнює довжині ноги по внутрішній стороні (від паху до щиколотки). 

    Знімати мірки потрібно в розслабленому стані, для того щоб отримані дані не були спотворені. Втягувати живіт, згинати руки або ноги не рекомендується.

    Потрібний розмір взуття визначити набагато простіше, ніж може здатися на перший погляд. Потрібно поставити на чистий аркуш паперу ногу та відміряти відстань від кінця великого пальця до п'яти. Виміри проводять для кожної стопи окремо. вірним вважається більший розмір.

    У чому особливість стилю від Tommy Hilfiger?

    Торгівельна марка зі світовим ім'ям випускає повсякденний одяг для дітей та дорослих. Впізнати продукцію Tommy Hilfiger можна не лише за логотипом, але й завдяки іншим особливостям: 

    • зручні речі виготовляються в основному з натуральних тканин (бавовна, шерсть);
    • товари розраховані на зухвалих і стильних молодих людей; 
    • мінімальна кількість декоративних елементів; 
    • колекції виготовляються в пастельних і природних відтінках;
    • стриманий стиль – в одній речі використовується не більше 3-х кольорів.

    Дизайнер не втомлюється дивувати шанувальників новими колекціями, в яких зберігається індивідуальний стиль компанії.  

    Особливості колірної гамми бренду Tommy Hilfiger

    Колекції бренду відрізняються поєднанням червоного, синього та білого кольорів. Вибір такої палітри – далеко не випадковість, а зважене рішення засновника бренду. Мода на ці три кольори не минає, тому речі від Томмі Хілфігера залишаються популярними протягом довгих років.

    Такий принцип оформлення є запозиченим – подібне забарвлення має американський стяг. Дизайнер не раз говорив про те, що речі з його колекцій розраховані на пересічних громадян США. На його думку, використання червоного, синього та білого кольорів дозволяє кожному створити власний унікальний образ.

    Речі з таким дизайном дозволяють урізноманітнити базовий гардероб. Популярна смугаста сукня побила всі рекорди завдяки оригінальному підходу до створення образу. Колекції одягу інколи доповнюються речами інших кольорів. Але дизайнер залишається вірним собі, віддаючи перевагу природним відтінкам.